Home

Stoppet av sivilpoliti

Stoppet av sivilpoliti

Her om dagen ble jeg stoppet av politiet, som kjørte bak meg i sivil bil. Selv kjører jeg moped. Jeg blir fortalt at jeg har kjørt fortere enn fartsgrensen, og han (politimannen) fortsetter med at han ikke kan la meg kjøre videre og sier han må ta skiltene mine. Dette var rundt 2-3 på natten så j.. Han forteller at han har blitt stoppet av sivilpoliti flere ganger og blitt spurt om hva han driver med og hva han skal. Noen ganger tror han adferd og hvordan ungdom kler seg er avgjørende for. ble stoppet av sivilpoliti da jeg var ut og kjørte, jeg lå rett bak mondeon, og den kjørte så Ba*na sakte, men jeg lå bak den ca 1 kilometer, helt til det kom en 50 sone, på langstrekka dro jeg på, kjørte forbi den, og tenkte, det dær e jo egentli sivilbila dæm bruke, så æ bremsa ned til 50 ijenn. da jeg svingte av, og stoppet, kjørte bilen etter, han kom bort til meg og bla bla.

(Drammens Tidende) DRAMMEN: En sivil politipatrulje var på rett plass da tre motorsyklister kjørte uvørent i Rosenkrantzgata søndag ettermiddag. Politiet sier rett ut at de «grisekjørte». De tre MC-førerne ble bøtelagt på stedet. Operasjonsleder i Politiet i Sør-Øst, Tommy Solli, opplyser at alle tre var menn i 20-årene fra Buskerud Kjørt hjem fra jobben for noen dager tilbake, da viste det seg at bilen forran meg var en politibil i sivil; etter omlag 3-5 minutter på motorveien skrudde han på lysene og stoppet bilen foran. Dette brakte opp noen tanker jeg har hatt lenge om sivil politi, at det er en slu og urettferdig måte å.. Hei For et par timer siden ble jeg stoppet av Sivil-politiet mens jeg kjørte på moped og hadde på passasjer. I tillegg så hadde begge røyket hasj 1-2 timer før vi ble tatt. Kompisen som satt på hadde på seg rund 2 gram hasj. Jeg ble sendt på avhør, pissing ,glattcelle og blodprøve som jeg [

Hei! Ble stoppet av sivilpoliti og måtte av den grunn ta spyttprøve. Denne viste seg å slå ut på amf. Selv om jeg personlig holder meg til røyken og langt unna amfetamin. Men poenget da er at siden spyttprøven viste resultat så måtte jeg inn til blodprøve. Jeg røyker litt støtt og stadig men det var over 24t siden sist når dette. Jeg og 2 kamerater ble nettopp stoppet av sivilpoliti. De så unge ut, og russefesten 50 meter unna hinta om at de ikke var legit. De stopper ved siden av oss, og de 2 kameratene mine begynner å smile/le, jeg var utolmodig, sa nei kom igjen a, gidder ikke, deretter åpen mannen i førersetet døra og går ut, samtidig snur jeg meg, går nærmere bilen (de 2 kameratene sto rolig hele tiden.

- Skaper hat mot politiet - TV

19. februar 2016 kl. 05:10 TATT AV SIVILPOLITI: To bilførere på 18 og 20 fikk fartsbøter etter å ha kjørt forbi en sivil politibil i en 60-sone nord for Haugesund Stoppet av:Mørk sølvfarget VW Passat 2 liter diesel,i stasjonvogn.Mørke ruter alle sammen utenom side foran.2009 modell.Alt utstyr i den jævla bilen,alt fra skinn til navi.Strober i grillen,en i frontruta ved midtspeilet. Stoppet i:Sonen går fra 100 til 90,så 70 til 50.Ble stoppet mellom 90 70 sonen Provokatør i trafikken blir stoppet av politiet - Duration: 2:20. Ninjatriks 240,573 views. 2:20. 12 Year Old Boy Humiliates Simon Cowell - Duration: 5:37. LosGranosTV Recommended for you

Ble stoppet av sivilpoliti - Juridisk - Bilforumet

På vei bort fra Rødt sin stand hevder Berntsen at han og en kamerat ble stoppet av sivilpoliti, rundt 150 meter fra Selvstendighetspartiets stand. - Politiet sa: «Du er jo en kjent. SPØRSMÅL. Hei. For flere uker tilbake ble jeg stoppet av sivilpoliti hvor det var to politifolk av motsatt kjønn som skulle snakke med meg. De hadde misstanke av at jeg var i besittelse av narkotika, og ville derfor sjekke meg og bilen jeg kjørte

Motorsyklister grisekjørte i Rosenkrantzgata - stoppet av

1. Blitt stoppet? Sivilpoliti Logg inn for å følge dette . Følgere 0. Blitt stoppet? Sivilpoliti. Av Peak, Mars 13, 2011 i Annet BMW og motorprat.
  2. Stoppet av politiet. in Politivitser, Vitser. Stoppet av politiet. 21. januar 2019, 16:23 4.8k Visninger 39 Votes. Del Twitre. Politiet stoppet meg i dag og sa: «Papir». Jeg sa: «Saks! og kjørte videre som en vinner. Papir politi Saks. Hva synes du? 39 points Stem opp Stem ned. Se mer
  3. For et halvt år siden ble jeg stoppet av sivilpoliti utenfor en bygning i Bergen med tre gram marihuana i lommen. De passerte meg tilfeldig og en av dem syntes han kjente en mistenkelig duft. Jeg la kortene på bordet og tenkte jeg ville slippe med beslag av varene og en bot
  4. Hendelsen skjedde i juni, men videoen ble nylig publisert av Orlando-politiet. Kritikken mot politiet har siden haglet inn. Stoppet av politiet! - Duration: 5:29. MotoSheikh 339,533 views
  5. Hei, jeg ble idag stoppet av sivilpoliti er etter å ha kjørt på et gult lys som ble til rødt rett etter jeg kjørte. Sivilen fortsatte da etter meg uten noe blålys. Er ikke de da like skyldige, hvis ikke mer? Ettersom de kjørte etter det ble rødt? Kranglet ikke noe der og da, og fikk en 6000kr bot
  6. De skal ha blitt stoppet av sivilpoliti. Two attempts at raising a banner near the #Eurovision compound which exposes Israeli crimes were met with attempts to arrest the banner holders, constant surveillance & intimidation

Avvikling av Sivilpoliti - Politikk og samfunn - Diskusjon

Sivilpoliti på motorsykkel *Video*...generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv. 74 Sted: Stathelle. Re: Sivilpoliti på motorsykkel *Video* Legg inn av Toven » 13 des 2014, 12:45 ojda skrev: Rune75 skrev: Du vet vel forresten hva som er den anatomiske forskjellen på en politihest og en vanlig. På motorveien under prøvekjøring ble jeg passert av en Saab 9000 Turbo i stor fart, og må innrømme at fristelsen ble litt for stor: Jeg måtte teste blålysene og sirenene også En sånn Audi sivil snut går en del på E6 gjennom Østfold og Akershus også. Sivilpoliti biler blir det bare fler og fler av på veiene. Er Saab 9.3, Volvo S60, Volvo V70 og Peugeot 406 som ofte går igjen. De tar kun verstingene

Politiet ble ikke spesielt fornøyde da de stoppet en mann som hadde kledd ut både seg og bilen som politi mortenolb Innlegg: 3557 Registrert: 03 mai 2013, 21:02 MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S Sted: Siggeru 07:16 @politinordland #Nordland pd: det har vært en rolig natt.; 21:30 @politinordland Korgenfjellet: damen i 50 årene som hadde gådd seg vill er funnet i god behold. Leteaksjonen avsluttes. 21:07 @politinordland Fauske/Finneid: brann i bil - ingen personsskade, brannen er nå slukket av brannvesenet. Politiet gjør undersøkelser på stedet 21:01 @politinordland #Mo i Rana: @Utrykningspol.

Stoppet av sivilpolitiet mens jeg kjørte på moped

1. 22:05 @politinordland Fører av lett MC kjøres til sykehuset i Bodø med smerter i rygg. Politiet gjør undersøkelser på stedet og tar avhør av vitner. 21:31 @110Bodo Salten Brann IKS, Fauske: Melding om trafikkulykke ved Søbbesva. Brannvesenet er på vei
  2. Stoppet av politi, måtte ta spyttprøve, falskt resultat
  3. Sivilpoliti - freak.n
  4. Hvordan ser dere sivilpoliti biler? - Annet bilrelatert
  5. Sivilpoliti skilt jeg og 2 kamerater ble nettopp stoppet

TATT AV SIVILPOLITI: - NRK Rogaland - Lokale nyheter, TV

Blitt stoppet? Sivilpoliti - Side 2 - Annet BMW og

1. Stoppet av politiet - Humoristen
  2. En skulle tro jeg hadde myrdet - Bergens Tidend
  3. Politiet stopper bilen «uten grunn»
  4. Kan politiet kjøre på rødt lys? - Ung
  5. Israels Eurovision-seier skaper reaksjoner
  6. Sivilpoliti på motorsykkel *Video* - Side

Hvordan kjenner jeg igjen en sivil politibil

• Globus sprell.
  • How to take a screenshot on pc.
  • Parietale osteopathie buch.
  • Lacoste parfyme.
  • Sengeramme 90x200.
  • Billige brugte biler københavn.
  • Perseptuelle skjema.
  • Desinfisering dispenser.
  • Abendzeitung nürnberg.
  • Polizei kärnten jobs.
  • Dschungelbuch musical dauer.
  • Juegos de vestir y maquillar.
  • Ich freue mich auf ihre rückmeldung englisch.
  • Syntetisk diamant.
  • Öffnungszeiten pflaumenbaum kaiserslautern.
  • Leger uten grenser norge.
  • Fahrradversteigerung hannover termine 2018.
  • Middag med bønner.
  • Polizei straubing facebook.
  • Schwarzer turmalin kaufen österreich.
  • Kayoba metalldetektor.
  • Gulrot sorter.
  • Cake by the ocean guitar.
  • Founder of blizzard.
  • Singsaker historie.
  • Friedhofskirche wuppertal konzert.
  • Bavaria 34 cruiser test.
  • Kvalme på jobb.
  • Living no møbler.
  • Fysiske behov.
  • Stickningar i bröstet efter bröstförstoring.
  • Flytting pris.
  • Konservativer mensch.
  • Steam login name.
  • Italiensk pizzabunn tipo.
  • Lustige fotoeffekte kostenlos.
  • Brød med nøtter og gulrot.
  • Nyc webcam live.
  • Sky sports televised championship matches.
  • Pinnekjøtt i grønnsaksbuljong.
  • Perfect start mary kay.